• 1403/02/04
  • - تعداد بازدید: 14
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهدای سروستان

چند اصل برای شادی و سلامت خانواده

اعضای یک خانواده خوشحال، سالم و سرخوش، همگی به یک اندازه در این شادی نقش دارند.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سلامت، «نرجس حیدری سروستانی» مددکار اجتماعی بیمارستان شهدای سروستان، به مناسبت هفته سلامت و روز سوم با پیام سلامت خانواده و سلامت روان اجتماعی پیامی صادر کرد:

اگر تصور می‌کنید خانواده تان به اندازه کافی شاد نیست، در اینجا چند اصل پایه در این خصوص،تهیه شده را مطالعه و سعی کنید و آنها را در محیط خانه و خانواده خود اجرا کنید.

 

زمان های بیشتری را برای بودن با یکدیگر بگذرانید. نه به این معنا که بیشتر در خانه باشید و اوقاتتان را پای تلویزیون و اینترنت تلف کنید!

 

آواز بخوانید. آواز خواندن افراد خانواده در کنار یکدیگر به مثابه یک سرمایه گذاری پر سود در بورس است.

 

ورزش جمعی را فراموش نکنید. با فرزندان خود به دوچرخه سواری بروید. اوقاتی را برای پیاده روی و نرمش در نزدیک ترین پارک بگذراید.

 

عادات سالم ایجاد کنید. سعی کنید عاداتی مانند اضافه کردن نمک و شکر اضافی به غذاها را با مصرف غذاهای سالم و پر از میوه و سبزیجات، جایگزین کنید.

 

همه را در آشپزی مشارکت دهید. یکی از راه هایی که می توانید بچه ها را به مصرف غذاهای سالم عادت دهید، شریک کردن آنها در تهیه غذاست.

 

برای رفتارهای خوب پاداش در نظر بگیرید. پاداش دادن به بچه ها می تواند انجام رفتارهای خوب را در آنها تقویت کند.

 

قدردانی از یکدیگر را فراموش نکنید. راه های مختلف را برای نشان دادن ارزش و احترامی که برای یکدیگر قائل هستید، امتحان کنید.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 100019
کلیدواژه