شرح وظایف:
الصاق شماره به اموال خریداری شده و اخذ امضاء از تحویل گیرندگان اموال و در نهایت اخذ امضاءهای لازم از مقامهای مجاز
تنظیم فرم حواله اموال و اختصاص شماره اموال غیر مصرفی
تفکیک و توزیع نسخ فرم حواله اموال پس از تکمیل امضاءهای لازم
ثبت مشخصات کالاهای خریداری شده که به آنها شماره اموال الصاق گردیده در دفاتر
ثبت مشخصات اموال در سیستم رایانهای با توجه به طبقه اموال
تنظیم فرم شماره ۱۹ اموالی (لیست اموال متمرکز در اتاقها و قسمتها)
ثبت تغییرات و جابجایی اموال بین واحدها و قسمتها براساس (فرم تکمیل شده نقل و انتقالات داخلی اموال بین واحدها و قسمتها پس از اخذ امضاهای مجاز) و تنظیم فرم شماره ۱۹ اموالی با توجه به تغییرات اعمال شده، و الصاق در قسمت مربوطه
تهیه و تنظیم لیست امول اسقاطی در پایان هر سال (با توجه به اعلام لیست اقلام اسقاطی و مستعمل توسط واحدها به امین اموال) و انجام مکاتبات لازم جهت تشکیل کمیسیون تشخیص اموال اسقاط، به منظور تنظیم صورتجلسه و حذف اقلام مورد اشاره از دفاتر اموال
تنظیم پروانه خروج مال از سازمان یا موسسه در مواقع ضروری با توجه به اعلام کتبی واحد درخواست کننده و اخذ امضاهای مجاز، تحویل به واحد درخواست کننده، و ثبت مشخصات اموال خارج شده در دفاتر موضوع فرم اموالی