• 1403/01/05
  • - تعداد بازدید: 34
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهدای سروستان

نیک اندیشان سروستانی ستاره های درخشان آسمان حوزه سلامت شهرستان سروستان

مدیر داخلی بیمارستان شهدای سروستان، از کمک های شهروندان شهرستان سروستان برای ساخت اتاق عمل بیمارستان شهدای سروستان خبر داد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، مدیر داخلی بیمارستان شهدای سروستان،«پروانه عسکریان»،  ضمن قدردانی از حمایت ها و کمک های نقدی و غیر نقدی شورای خیرین سلامت شهرستان سروستان، به حوزه سلامت ابراز امیدواری نمود و گفت: تا رسیدن به حد مطلوب و ایده آل در حوزه سلامت می بایست گامهای بلندی برداشت و به مصداق ((و من احیاها فکانما احیا الناس جمیعا)) تلاش نمود و این مهم جز با همت و تلاش خیرین متدین و نیکوکاران این شهرستان بدست نخواهد آمد.

رییس شورای خیرین تامین سلامت شهرستان سروستان، حاج «غلامرضا نادری» افزود: درپی فراخوان شورای خیرین تامین سلامت سروستان به منظور کمک به پروژه درحال ساخت اتاق عمل بیمارستان شهدای سروستان تعدادی دیگر از نیک اندیشان ارجمند کمک های خود را به حساب این شورا واریز نموده اند.

 

حاج نادری در ادامه با اشاره به اینکه  شاید مشارکت دربعضی از کارهای خیر، اثراتش برای نیازمندان به اندازه مشارکت در بخش سلامت ظهورنکند، نمی توان دردمند را معطل و سرگردان درمان گذاشت و ضرورت دارد در جهت تامین امکانات موردنیاز درمانی در کوتاهترین زمان ممکن اقدام شود.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اطلاعیه ها,اخبار واحدها
  • کد خبری : 98219
کلیدواژه