• 1402/11/25
  • - تعداد بازدید: 26
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهدای سروستان

نشست اعضای شورای خیرین سلامت شهرستان سروستان در بیمارستان شهدای سروستان

شناسایی خیرین داخل و خارج از شهرستان باید از اولویت های شورای خیرین سلامت باشد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، رییس بیمارستان شهدای سروستان، دکتر « محمد اسماعیل کاوه»، با اشاره به اینکه مؤلفه اصلی توسعه در هر جامعه‌ای بر محور سلامت است، افزود: بدون دستیابی به سلامت، رسیدن به سایر مؤلفه‌های توسعه، امری دست نیافتنی است که در این ارتباط خیرین سلامت با عزم جدی خود برای رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شهرستان سروستان فعالیت می‌کنند.

 

 

دکتر کاوه افزود: تشکیل مجمع خیرین سلامت باعث شده است تا کمک های خیرین بصورت مدیریت شده و در محل هایی هزینه شود که احساس می شد نیاز هست در آن مورد خاص، کاری صورت گیرد.

 

رییس شورای خیرین تامین سلامت شهرستان سروستان حاج نادری، بیان کرد: برگزاری نشست‌های مستمر، نیاز سنجی حوزه بهداشت و درمان، اصلاح و بازنگری خدمات حوزه سلامت شهرستان سروستان در راستای دسترسی هرچه بهتر بیماران و دریافت کنندگان خدمت، تعامل و شناسایی خیرین داخل و خارج از شهرستان باید از اولویت‌های مجمع خیرین سلامت شهرستان باشد.

 

حاج نادری افزود: دستگاه‌های اجرایی شهرستان باید فعالیت نیک‌اندیشان را ارج نهاده و آنان را به امور خیر تشویق و ترغیب کنند، زیرا بدون شک حمایت از نیکوکاران در بخش‌های مختلف و تشویق آنان، تأثیر به سزایی در فعالیت‌های شورای خیرین دارد

گفتنی ست در پایان نشست حاج نادری از اتمام بتن ریزی سقف اتاق عمل جدید بیمارستان شهدای سروستان خبر داد.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 95207
کلیدواژه

تصاویر