• 1402/11/10
  • - تعداد بازدید: 29
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهدای سروستان

نجات جان بیماری 38 ساله به کمک کادر درمان در بیمارستان شهدای سروستان

با تلاش های کارکنان بیمارستان شهدای سروستان بیمار 38 ساله که با کاهش سطح هوشیاری حوالی ساعت ۲ بامداد به بیمارستان مراجعه کرده بود به لطف خدا و همت و تلاش های متعهدانه کادر درمان بیمارستان شهدای سروستان، نجات یافت.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، سوپروایزر اتفاقات بیمارستان شهدای سروستان، «سمیه ثابت» گفت: بیمار جوان 38 ساله که توسط همراهان با کاهش سطح هوشیاری، به اتفاقات بیمارستان شهدای سروستان آورده شد . بیمار بعد از انتقال به اتاق احیاء و تلاش های مضاعف کادر درمان  و اینتوبه، به لطف و خواست پروردگار و کادر توانمند و متعهد بیمارستان شهدای سروستان از مرگ نجات یافته و با تداوم و بهره مندی از مراقبت های درمانی ، و مشاوره با متخصص قلب - عروق بیمارستان، دکتر« مهشید فصیحیان»، شرایط بیمار برای اعزام مهیا شده و پس از احیا، بیمار اعزام می شود.

«سمیه ثابت » افزود: طی تماس تلفنی با خانواده بیمار جهت پیگیری های پس از اعزام بیمار، در بیمارستان مقصد آنژیوگرافی انجام شده است و سطح هوشیاری بیمار به حد نرمال می رسد.

 

 دکتر « محمد اسماعیل کاوه» رییس بیمارستان شهدای سروستان و مدیر داخلی بیمارستان « پروانه عسکریان»، ضمن تشکر و قدردانی از همکاران بیمارستان در جهت تلاش های مضاعف برای نجات بیمار جوان اظهار داشت که هدف اصلی همه کارکنان ارائه خدمات به بهترین شکل ممکن به مراجعین و نجات جان بیماران و بهبودی وضعیت آنهاست که همه اینها باقیات صالحات برای آخرت خواهد بود.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 94038
کلیدواژه