بیمارستان شهدای سروستان
میز خدمت در بیمارستان شهدای سروستان پاسخگویی چهرهبهچهره مسئولان و بررسی مطالبات مردمی
میز خدمت با حضور مسئولان بیمارستان شهدای سروستان برگزار شد و طی آن، مسائل و مشکلات مردم و کارکنان مورد بررسی و تصمیمگیری قرار گرفت.
به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، دکتر «حسن اذعان» سرپرست ریاست بیمارستان شهدای سروستان با تأکید بر اهمیت گفتوگوی مستقیم با مردم، اظهار داشت: شنیدن بیواسطه مطالبات شهروندان زمینهساز ارتقای کیفیت خدمات و افزایش رضایتمندی است.
در این نشست، ضمن استماع دیدگاهها و مشکلات شهروندان و کارکنان، موضوعات مرتبط با حوزههای درمانی، مالی، مدیریتی و خدماتی مورد بررسی قرار گرفت و برای آنها راهکارهایی در نظر گرفته شد و مقرر شد موارد مطرحشده در دستور کار قرار گیرد.
این جلسه با حضور دکتر «حسن اذعان» سرپرست ریاست بیمارستان شهدای سروستان، مهندس «علیرضا شریفی» سرپرست مدیریت بیمارستان شهدای سروستان، «علیرضا عالی»مسئول حراست بیمارستان،مدیر پرستاری «خدیجه حیدری»، «کورش اسفندیاری» مسئول امور مالی، و مسئول رسیدگی به شکایات «زینب هدایتی» برگزار شد./بهادری
نظر دهید