• 1402/09/20
  • - تعداد بازدید: 80
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
ییمارستان شهدای سروستان

راه اندازی اتاق عمل ارتوپدی در بیمارستان شهدای سروستان

نخستین عمل جراحی ارتوپدی در بیمارستان شهدای سروستان، با موفقیت انجام شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، دکتر «محمد اسماعیل کاوه»، رئیس بیمارستان شهدای سروستان، گفت: نخستین عمل جراحی ارتوپدی در این بیمارستان توسط دکتر مجتبی جعفرزاده جهرمی، پزشک متخصص جراح ارتوپدی، با موفقیت انجام شد.

دکتر کاوه افزود: با عنایت پروردگار متعال در راستای ارائه خدمات نوین به هموطنان عزیز در شهرستان سروستان و پیگیری های انجام شده از سمت مسئولان شبکه بهداشت و درمان و بیمارستان شهدای سروستان  تجهیزات و امکانات مورد نیاز جراحی ارتوپدی با اعتباری بالغ بر سه میلیارد و پانصد میلیون ریال تهیه شد و اولین عمل جراحی ارتوپدی که ترمیم تاندون آشیل پا 2 بیمار آقای ۴۶ ساله و خانم ۵۳ ساله بود امروز ۱۹ آذر ۱۴۰۲ با موفقیت انجام شد.

دکتر «مجتبی جعفرزاده جهرمی» جراح ارتوپد بیمارستان شهدای سروستان گفت: این عمل بر روی ۲ بیمار آقا و خانم  که بر اثر سانحه زمین خوردگی مراجعه کرده بودند، صورت گرفت.

دکتر جعفرزاده ادامه داد: پس از ویزیت و انجام اقدامات تصویربرداری و آزمایش ها و مشاوره های لازم بر روی هر دو بیمار مشخص شد که دچار پارگی تاندون آشیل شدند که در اتاق عمل بیمارستان شهدای سروستان هر کدام تحت عمل جراحی ۹۰ دقیقه قرار گرفتند.

در پایان رییس بیمارستان شهدای سروستان، بیان کرد: در حال حاضر نیز عمل‌های متعدد و مختلفی در رشته‌های گوش حلق و بینی، چشم، عمومی و زنان در این بیمارستان انجام می‌گیرد، که می‌توان با گسترش و افزایش این عمل‌ها، نیاز مردم را جهت مراجعه به بیمارستان‌های دیگر که البته با هزینه‌های جانبی همراه است تا حد زیادی کاهش داد.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اطلاعیه ها,اخبار واحدها
  • کد خبری : 91297
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید