• 1403/01/16
  • - تعداد بازدید: 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه

دعوت رییس بیمارستان شهدای سروستان برای حضور پرشور در راهپیمایی روز جهانی قدس

رئیس بیمارستان شهدای سروستان با انتشار پیامی فرا رسیدن روز جهانی قدس را گرامی داشته و از کارکنان سلامت و درمان برای شرکت در راهپیمایی این یوم الله تاریخی دعوت کرد.

 

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، رئیس بیمارستان شهدای سروستان،  ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات، تمامی همکاران را به حضوری پرشورتر از هر سال، در راهپیمایی روز قدس دعوت و پیامی را منتشر کرد:

روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، کانون استکبار ستیزی و روز تجلی همدلی و همزبانی همه انسانهای حقیقت خواه و عدالت دوست جهان برای دفاع از مظلوم و خروش علیه ظالم است.

و حقیقت آنست که انقلاب اسلامی ایران، با تقویت روح استکبارستیزی در میان مستضعفان جهان، از جمله مردم ستم دیده فلسطین، برای مبارزه و رهایی از چنگال استکبار، حرکت و نشاطی تازه پدید آورد.

اینجانب ، از همه ی کارکنان سلامت و درمان  شهرستان سروستان دعوت می نمایم با حضور یکپارچه و همگام و همراه با ملت شریف ایران در راهپیمایی روز جهانی قدس هفدهم فروردین ماه 1403 شرکت کنند و با لبیک به ندای رهبر فرزانه ی انقلاب، تمام فریاد خود را بر سر آمریکای جنایتکار و اسراییل غاصب برآورند.

دکتر محمد اسماعیل کاوه

رییس بیمارستان شهدای سروستان

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اطلاعیه ها,اخبار واحدها
  • کد خبری : 98721
کلیدواژه