• 1403/01/15
  • - تعداد بازدید: 14
  • زمان مطالعه : 2 دقیقه
بیمارستان شهدای سروستان

تبریک سال نو رییس بیمارستان شهدای سروستان به شهروندان فرهیخته و بافرهنگ شهرستان سروستان و گزارش عملکردی بیمارستان شهدای سروستان در یک سال گذشته

رییس بیمارستان شهدای سروستان، از خدمت رسانی به بیش از 210 هزار بیمار سرپایی و بستری در شاخه های خدمت بستری، خدمات عمومی-تخصصی و سرپایی در این مرکز درمانی در  یک سال گذشته، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، رییس بیمارستان شهدای سروستان ضمن تبریک سال نو به شهروندان گرامی شهرستان سروستان گفت: شهروندان عزیز سروستانی، سالی را با تمام فراز و فرودها به پایان رساندیم و چشم به راه، سالی نو، روزی نو و بهاری نو نشسته‌ایم. نوروزی که این بار علاوه بر عطر گل و نسرین، به عطر ماه بندگیT نیز مزین شده است.

دکتر «محمد اسماعیل کاوه» با اشاره به اینکه ارائه خدمات درمانی با کیفیت به مراجعان را مهم ترین اهداف بیمارستان شهدای سروستان برشمرد، بیان کرد: خدمات انجام شده در بیمارستان شهدای سروستان در سال 1402 به شرح زیر است:

*تعداد مراجعان بستری دیالیز: 863

* تعداد مراجعان تالاسمی :120

* تعداد مراجعان نوار قلب (بستری و سرپایی): 8000

* تعداد مراجعان اکو: 1040

* تعداد مراجعان تست ورزش: 337

* تعداد مراجعان نوار عصب: 280

* تعداد مراجعان تزریقات و وصل سرم: 40917

* تعداد مراجعان گچ گیری: 337

* تعداد مراجعان سونوگرافی: 4450 

* تعداد مراجعان آزمایشگاه(بستری و سرپایی): 28430

* تعداد مراجعان رادیولوژی(بستری، سرپایی و OPG): 21569

*تعداد مراجعان بخش بستری: 958

*تعداد مراجعان اورژانس: 122465

*تعداد مراجعان درمانگاه: 29102

*تعداد مراجعان انتقال به بیمارستان دیگر(اعزام): 606

 

دکتر «کاوه» گفت: اتاق عمل بیمارستان شهدای سروستان  در یک سال گذشته بیش از 500 عمل جراحی صورت گرفته است و اتاق عمل این بیمارستان با دارا بودن 2 تخت فعال اتاق عمل و 2 تخت ریکاوری به همراه حضور متخصص بیهوشی، کارشناسان اتاق عمل، هوشبری  آماده ارائه خدمات به شهروندان شهرستان سروستان است .

دکتر کاوه در ادامه بیان کرد: دیگر محورهای خدمات این مجموعه را در حیطه کلینیک ویژه تخصصی شامل:متخصص داخلی، متخصص قلب و عروق، متخصص روانپزشکی، متخصص جراح عمومی، متخصص زنان وزایمان، متخصص گوش و حلق و بینی، متخصص چشم، متخصص طب فیزیکی و توانبخشی، متخصص ارتوپدی و سونوگرافی عنوان کرد.

در پایان دکتر «کاوه»، افزود: بیمارستان شهدای سروستان به‌عنوان یکی از بازوهای خدمات سلامت و درمان در دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی شیراز با فراهم کردن فضا، امکانات و تجهیزات مدرن، یک مرکز مورد اعتماد مردم گرامی شهرستان سروستان، است، به همین دلیل در برنامه استراتژیک بیمارستان همواره تلاش شده با ارزیابی نقاط قوت و ضعف، فرصت‌ها و تهدیدها اقدامات لازم برای ارتقای کیفیت ارائه خدمات انجام شود.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 98652
کلیدواژه