• 1404/08/26
  • - تعداد بازدید: 35
  • زمان مطالعه : کمتر از یک دقیقه
بیمارستان شهدای سروستان

برگزاری میز خدمت در بیمارستان شهدای سروستان

میز خدمت با هدف پاسخ‌گویی مستقیم به مراجعان و بررسی مشکلات زائرین سلامت، امروز در بیمارستان شهدای سروستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، میز خدمت با حضور مسئولان واحدهای مختلف بیمارستان برگزار شد و در جریان آن، مسائل، درخواست‌ها و مشکلات مراجعان به‌صورت حضوری بررسی گردید.

در حاشیه این برنامه، «علیرضا شریفی» سرپرست مدیریت داخلی بیمارستان، هدف از برگزاری میز خدمت را ارتقای رضایت‌مندی مردم، تسریع در رسیدگی به درخواست‌ها و شفاف‌سازی روند ارائه خدمات عنوان کرد. او تأکید کرد که اجرای منظم چنین برنامه‌هایی نقش مهمی در شناخت دقیق‌تر مشکلات و برنامه‌ریزی برای رفع آنها دارد

در ادامه این برنامه، مسائل مطروحه مراجعان توسط مسئولان مربوطه ثبت و برای پیگیری در دستور کار قرار گرفت تا روند ارائه خدمات درمانی و اداری با دقت بیشتری دنبال شود.

این برنامه با حضور «مهندس علیرضا شریفی»مدیر بیمارستان، «خدیجه حیدری» مدیر خدمات پرستاری و «زینب هدایتی»مسئول رسیدگی به شکایات برگزار شد./بهادری

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 138360
کلیدواژه

تصاویر

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید