• 1402/12/13
  • - تعداد بازدید: 32
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهدای سروستان

برگزاری آیین تجلیل از بازنشستگان بیمارستان شهدای سروستان

طی مراسمی از بازنشستگان بیمارستان شهدای سروستان در سالن کنفرانس این بیمارستان، تجلیل بعمل آمد.


به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان،رییس بیمارستان شهدای سروستان، دکتر «محمد اسماعیل کاوه»گفت: آیین بازنشستگی ۴ نفر از کارکنان زحمتکش بیمارستان شهدای سروستان،«مجید ملک زاده حقیقی»، «مسعود طالب زاده»، «کرمعلی اسماعیلی» و«رحیم فیض الهی» برگزار شد.
در این مراسم پروانه عسکریان مدیر داخلی این بیمارستان ضمن خیرمقدم به کلیه حضار محترم و با اشاره به زحمات چندین ساله بازنشستگان که بهترین دوران طلائی عمر خود را صرف خدمت به جامعه نموده اند را قابل تقدیر دانست.



در ادامه این مراسم دکتر « محمد اسماعیل کاوه » رییس بیمارستان شهدای  سروستان در جمع صمیمی همکاران حاضر و به همراه مدیر داخلی و دیگر مسئولان ارشد این بیمارستان ضمن تشکر و قدردانی از تلاش و خدمت صادقانه بازنشستگان عزیز، با اهدای جوایز و لوح تقدیر و پذیرایی از زحمات آنان قدردانی کردند.

در پایان این مراسم به مناسبت اعیاد شعبانیه مولودی خوانی مداح اهل بیت و بزرگداشت روز جانباز و تقدیر و اهدا جوایز از جانبازان این بیمارستان و فرزندان شهدا  و نیز به نفرات برتر مسابقه های کتابخوانی به مناسبت دهه فجر و مسابقه نقاشی فرزندان کارکنان این بیمارستان با موضوع حضور در انتخابات جوایز نفیسی اهدا شد.

این آیین در روز سه شنبه ۸ اسفندماه  ماه ۱۴۰۲ در سالن کنفرانس بیمارستان شهدای سروستان برگزار شد.
پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 96019
کلیدواژه

تصاویر