• 1402/11/25
  • - تعداد بازدید: 16
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهدای سروستان

اهدای بیش از ۲۲ هزار سی سی خون در شهرستان سروستان

باری دیگر مردم شریف سروستان با اهدای بیش از ۲۲ هزار سی سی خون در حسینیه سیدالشهدا محله بوتوری، زندگی را با دیگران به اشتراک گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، دکتر «محمد اسماعیل کاوه»، رییس بیمارستان شهدای سروستان، ضمن تشکر از اهدا کنندگان خون گفت: هنگام ورود به مراکز انتقال خون، اولین چیزی که به ذهنمان می‌آید آن شعر معروف سعدی است که می‌گوید *بنی آدم اعضای یکدیگرند که در آفرینش ز یک گوهرند، چو عضوی به درد آورد روزگار دگر عضوها را نماند قرار.

 

در ادامه دکتر کاوه بیان کرد: همین یک بیت شعر چقدر حرف برای گفتن دارد، تا جایی که می‌توان گفت این شعر به تنهایی توانسته بهانه‌ای برای نجات جان انسان‌ها باشد تا دوباره به زندگی برگردند.

 

‌ دکتر «محمد اسماعیل کاوه»، با تاکید بر نیاز بیماران به خون و فرآورده‌های خونی، گفت: حضور و مشارکت مستمر مردم به ویژه جوانان می تواند ما را در حفظ ذخایر مناسب و مطلوب برای تامین خون مورد نیاز بیماران کمک کند و با توجه به مولفه های اصلی در زندگی ایرانیان که همیشه نمایشگر مهربانی، نوعدوستی و خیرخواهی بوده است، انتظار داریم در مسئله اهدای خون نیز شاهد همراهی و همدلی مستمر کسانی باشیم که نجات جان یک هموطن را تکلیف انسانی و اخلاقی خود می دانند.

پایان خبر

 

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 95160
کلیدواژه