• 1404/05/29
  • - تعداد بازدید: 12
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
بیمارستان شهدای سروستان

برگزاری میز خدمت هدفمند برای کارکنان بیمارستان و شهروندان سروستانی در بیمارستان شهدای سروستان

میز خدمت با حضور سرپرست ریاست و مدیریت داخلی بیمارستان شهدای سروستان و جمعی از مقامات ارشد بیمارستان، به‌منظور پاسخگویی مستقیم به مسائل کارکنان و شهروندان گرامی سروستان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، سرپرست ریاست بیمارستان بیان کرد : این برنامه با هدف پاسخگویی به دغدغه‌ها و مشکلات کارکنان و همچنین دریافت نظرات و پیشنهادهای شهروندان گرامی سروستان برپا شد.

 

دکتر  «حسن اذعان» در حاشیه این رویداد ضمن تأکید بر اهمیت ارتباط مستقیم با کارکنان و مردم گفت: برگزاری میز خدمت فرصتی ارزشمند است تا در کنار شنیدن دغدغه‌ها، بتوانیم برای حل مسائل موجود راهکارهای عملی ارائه دهیم و گامی مؤثر در جهت ارتقای کیفیت خدمات درمانی برداریم.

 

همچنین مهندس «علیرضا شریفی» در این نشست اظهار داشت: حضور در میان همکاران و شهروندان و شنیدن دیدگاه‌های آنان، به بهبود روند کاری بیمارستان کمک می‌کند و این اطمینان را می‌دهیم که تمامی موارد مطرح‌شده به‌صورت جدی پیگیری خواهد شد.

 

گفتنی ست در جریان برگزاری میز خدمت، کارکنان و مراجعان به‌صورت چهره‌به‌چهره با مسئولان دیدار کرده و مسائل خود را در حوزه‌های اداری، مالی، درمانی و خدماتی مطرح کردند./سرافراز

پایان خبر

  • گروه خبری : اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 130483
کلیدواژه

نظرات

0 نظر برای این مطلب وجود دارد

نظر دهید