• 1403/05/24
  • - تعداد بازدید: 17
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
از ابتدای سال 1403 تا کنون

ارائه خدمات درمانی به ۷۳ هزار مراجعه کننده به بیمارستان شهدا سروستان از ابتدای سال تاکنون

رییس  بیمارستان شهدای سروستان از ارائه خدمات بستری و سرپایی به بیش از ۷۳هزار بیمار در بیمارستان شهدای سروستان، از ابتدای سال 1403 تا کنون، خبرداد.

 به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، رییس بیمارستان با توجه به ارتقا کیفیت خدمات درمانی از ابتدای سال 1403 تاکنون، گفت: تعداد کل مراجعان سرپایی به این بیمارستان در چهارماه نخست سال جاری بیش از ۷۳ هزار نفر بود.

دکتر «محمد اسماعیل کاوه» با اشاره به استفاده حداکثری از ظرفیت و پزشکان فعال در مسیر ارائه خدمات به بیماران، افزود: درچهار ماهه نخست سال جاری در ویزیت تخصصی سرپایی پزشکان در کلینیک تخصصی این بیمارستان ۷۹۸۵ نفر و در بخش خدمات پارکلینیکی بیش از ۲۵۲۱۴ نفر خدمات ارائه شده است.

او هم چنین با اعلام خبر راه اندازی بخش مراقبت قلبی (ccu ) در سه ماهه نسخت سال جاری بیان کرد: با اعتبار جذب شده برای  تعمیر بخش و جذب متخصص قلب و عروق بالغ بر 500میلیون تومان از اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز هزینه و با بهره گیری از پیشرفته ترین دستگاه های مراقبت های ویژه زیر نظر پزشک مقیم متخصص قلب و عروق و پرستاران مجرب آماده پذیرش بیماران نیازمند به بستری در بخش مراقبت های ویژه قلبی (CCU) می باشد.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106544
کلیدواژه