• 1403/05/30
  • - تعداد بازدید: 23
  • زمان مطالعه : 1 دقیقه
غرفه مهربانی بیمارستان شهدا سروستان

طرح جمع آوری تجهیزات مازاد پزشکی از منازل شهروندان و ارائه به بیماران نیازمند

رییس بیمارستان شهدای سروستان از برگزاری طرح جمع آوری تجهیزات مازاد پزشکی از منازل شهروندان و ارائه به بیماران نیازمند، خبر داد.

به گزارش روابط عمومی بیمارستان شهدای سروستان، دکتر «محمد اسماعیل کاوه»، بیان کرد: هر کسی ممکن است مجبور شود به اقتضای ضرورت نگهداری عزیز خودش در خانواده تخت ، تشک ، ساکشن ،کپسول اکسیژن ، دستگاه اکسیژن ساز ، ونتیلاتور، عصا ، واکر ، ویلچر، سمعک ، فرام عینک، انوع مچ بند و کمربندهای طبی، پیس میکر قلب و بسیاری از وسایل دیگر پزشکی که با شفای بیمار و اتمام درمان و یا خدای نکرده از دنیا رفتن بیمار، تهیه کرده باشند و به این وسایل دیگر نیازی ندارند، شهروندان می توانند این وسایل را در اختیار بیمارستان قرار داده تا به بیماران نیازمندی که نمی شناسید با توجه به نیازشان به طور موقت یا دائم در اختیارشان قرار دهیم.

دکتر کاوه گفت: در طرح غرفه مهربانی، هر یک از ما می‌توانیم تجهیزات پزشکی بلا استفاده در منزل رابه بیمارستان  تحویل دهیم تا در مسیر کمک های غیر نقدی به نیازمندان به درستی قدم برداریم، این بیمارستان با نیازسنجی دقیق و اولویت بندی آن، اقدام به اهدای وسایل به نیازمندان و خانواده‌هایشان می‌کنند.

اودر ادامه افزود: تجهیزاتی که به صورت موقت داده می شود پس از بهبود یا فوت بیمار مجدد به بیمارستان برگردانده شده و در اختیار بیمار نیازمند دیگری قرار داده می شود.

پایان خبر

  • گروه خبری : گروه های مطالب,اخبار,اطلاعیه ها,اخبار واحدها
  • کد خبری : 106703
کلیدواژه

تصاویر